Sois socialistas no para amar en silencio vuestras ideas ni para recrearos con su grandeza y con el espíritu de justicia que las anima, sino para llevarlas a todas partes
Pablo Iglesias

11/6/13

O Partido Socialista organiza un debate aberto sobre a reforma educativa este xoves 13 no Auditorio

O acto, que comezará ás 19h, contará co deputado especialista en educación Guillermo Meijón, e coa presenza de docentes e membros de ANPAs


Vilagarcía de Arousa, 11 de xuño de 2013.- Os socialistas de Vilagarcía organizan para este xoves 13, ás 19h na sala de conferencias do Auditorio de Vilagarcía, unha xornada de debate sobre a reforma educativa que está a promover o ministro Wert, e que está a xenerar unha gran polémica xa non só na comunidade educativa senón en todo o conxunto da sociedade. Os socialistas consideran que “a educación é un dos pilares básicos do Estado, e cremos que é necesario coñecer e debater as reformas que se plantexen, especialmente cando son tan agresivas coma esta”. 

Para esta actividade, aberta á participación de toda a cidadanía, os socialistas contarán coa presencia de Guillermo Meijón, orientador escolar de profesión e deputado socialista pola provincia de Pontevedra no Congreso, coordinador da comisión sectorial de educación do PSdeG e membro do grupo socialista de traballo sobre a LOMCE no Congreso dos Deputados. Ademais contarán tamén coa participación de docentes e membros de ANPAs para que aporten a súa visión sobre esta reforma.

Dende o Partido Socialista afirman estar “preocupados” coas iniciativas que promove esta nova proposta de lei que tildan de “retroceso no sistema educativo”. Algúns dos aspectos mais polémicos desta nova lei xa son de dominio público, “xa todos sabemos que o PP considera bo que se poida dar o caso de que a decisión sobre quen serán os nosos futuros médicos, mestres ou xuíces sexa baseada na asignatura de relixión católica. Esto, para nós, é inaceptable”, apuntaron. Tamén apuntaron os seus dardos cara o novo plantexamento de reválidas e avaliacións externas, “orientadas a que a educación poida reorientarse moi cedo a dúas velocidades, entre os que un día sacan unha boa nota nun examen e os que tiveron un mal momento que quedan marcados para toda a vida” sinalaron, concluíndo que “a cuestión non é avaliar mais, senón mellor, e facelo non para limitar oportunidades senón para coñecer fortalezas e debilidades e poder mellorar a partir dese coñecemento”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario